Umur hanya pada angka.. huhuhu..

4:19 PM

Orang cakap umur hanya sekadar angka. Ada jugak yang cakap kalau dah tua buat cara dah tua. Tapi aku selagi aku boleh buat apa yang aku suka lantak la orang nak cakap apa. Hehehe.

Alhamdulillah Allah panjangkan usia aku sampai sekarang. 31 Julai haritu genaplah umur aku 25 tahun. Mungkin ada setengah menganggap usia ni masih muda. Tapi ada jugak yang cakap dah tua dan dah patut kawen. What...???!!! Hahaha..

Tahun ni aku sendiri tak sangka akan dapat merasa suprise birthday.


Seronok tahun ni banyak dapat hadiah. Jakun sebab sepanjang hidup selama 25 tahun ni tak pernah dapat hadiah sebanyak ni. Alhamdulillah syukur Ya Allah atas kurniaan.


Hepy birthday atia si Gadis Melayu.. huhu..^_^



You Might Also Like

1 komen dari peminat setia

  1. Hi, saya sangat menyukai blog anda! ZALORA Malaysia kini sedang mencari blogger yang berbakat, dan saya tertanya adakah anda berminat untuk satu kolaborasi blog bersama kami. Anda boleh hubungi saya di izz.latif@zalora.com.my jika anda berminat dengan tawaran ini dan saya akan berikan segala butiran di sana. Harap dapat balasan emel anda secepat yang mungkin!

    ReplyDelete