gabra, nervous, gugup kat tempat LI..

11:21 AM

tak pernah dalam hidup aku rasa sesegan nie. kalau kat UMP aku ada alia ngan izati. kalau ada dorang tak adala aku segan sangat kalau berdepan dengan orang baru. tapi bila sorang2 nie ak jadi tak tentu arah. tak tau nak watpe. last2 amik keputusan diam jela. entah bila entah aku jadi pendiam. aish..

sampaikan bukan mulut jer masalah. pergerakan aku pown. muka tak gatal pegi garu. mata tak masuk habuk pown pergi buat2 macam masuk habuk. tudung dah ok pergi betul2kan. adoyai tak keruan jadinyer. sikit2 terkejut. nie bukan diri aku yang sebenanyer. ape jadi..?? adeih


apa pown aku doa agar aku dapat adapt apa yang akan aku lalui selama 3 bulan kat sini. bergaul dengan orang baru bukan benda baru untuk aku. tapi kenapa aku jadi macam nie. dulu masa masuk PLKN, KMPk, ngan UMP ok jer. tak de masalah pown. mungkin jugak sebab aku tak jumpa orang sekepala ngan aku. entahla.

ya Allah semoga aku dapat mengawal diri aku dari lakukan benda2 yang salah. amin.

You Might Also Like

1 komen dari peminat setia

  1. jenguk dr makdara:

    training laa time best..still boleh lepak..nt dah kije..xde mase nk lepak..hihihi

    good luck sis

    ReplyDelete

Facebook Badge