sambungan kisah seorang gadis melayu..

9:57 AM

kalau tengok balik tahun nie aku dah kurang berblog. mula2 disebabkan kebizian melanda. tapi lama2 bila dah lama sangat tak mengupdate aku jadi malas nak mengupdate. susah betul nak cari balik mood nak berblog. bila tetiba rasa nak update tak ada cerita pulak nak tulis. mungkin sebab benda yang sama jer aku tempuh hari2 kat UMP Pekan. tak ada beza.

sekarang nie aku berusaha sikit2 untuk mencari mood berblog. aku jugak tengah usaha untuk carik balik rentak berblog aku. berblog bukan sekadar menulis cerita kosong ye tak. kena ada isi. kalau tak tak ada la pelawat atau follower yang nak singgah membaca. baik tulis diari jer. heeeee~

disebabkan sekarang nie jugak aku menghadap laptop jer kejanyer. jadi rasanyer tak jadi halangan untuk aku terus mengadap blog aku nie jugak kan. rindu sangat kat blog nie. rasa suram sangat. sian dia. hehe.

kisah seorang gadis melayu will continued.. huhu..

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia