Friday, June 13, 2014

cuti sekolah yang lalu..


Untuk tahun ni tak sangka bapak aku nak bawak kami sekeluarga bercuti. Dah lama tak jalan jauh2 ni. Paling jauh pon kuantan. Tu pon sebab hantar adik aku. 

Untuk post kali ni pun aku nak biarkan gambar bercerita. Lokasi Pulau Pinang. Heeeee~


Merasa la jugak naik jambatan kedua Pulau Pinang. Panjang giler. Ngeeeee~


Jauh kereta kesayangan aku berjalan. Dah sampai Penang dah dia. Hoho..


Sempat jugak pekena nasi kandar line clear. Terbaek. Sedap hingga menjilat jari. Huhu..


Ni nak habaq kat hangpa semua. Ibu kami ni boleh dikatakan separuh penang mari. Kiranyer kami balik kampung jugakla. Sebab arwah nenek kami orang penang. Kalau dok caya tengok hidung ibu kami. Mancung habaq hang. Ngeeeee~

Family vacation..^_^



0 komen dari peminat setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez