cuti sekolah yang lalu..

9:00 AM


Untuk tahun ni tak sangka bapak aku nak bawak kami sekeluarga bercuti. Dah lama tak jalan jauh2 ni. Paling jauh pon kuantan. Tu pon sebab hantar adik aku. 

Untuk post kali ni pun aku nak biarkan gambar bercerita. Lokasi Pulau Pinang. Heeeee~


Merasa la jugak naik jambatan kedua Pulau Pinang. Panjang giler. Ngeeeee~


Jauh kereta kesayangan aku berjalan. Dah sampai Penang dah dia. Hoho..


Sempat jugak pekena nasi kandar line clear. Terbaek. Sedap hingga menjilat jari. Huhu..


Ni nak habaq kat hangpa semua. Ibu kami ni boleh dikatakan separuh penang mari. Kiranyer kami balik kampung jugakla. Sebab arwah nenek kami orang penang. Kalau dok caya tengok hidung ibu kami. Mancung habaq hang. Ngeeeee~

Family vacation..^_^



You Might Also Like

0 komen dari peminat setia

Facebook Badge