Thursday, January 19, 2012

ninja boy in real action..^_^

korang yang lahir tahun 80an ngan 90an mesti pernah tengok cerita nie kan. kalau tak silap aku cerita nie ditayangkan dulu kat ntv7 setiap pagi minggu. aku pun dah tak berapa nak ingat. tapi yang pasti aku memang tak miss tengok cerita nie.

ninja boy.. hemohemohemo.. heeee~

dorang nie memang comel. lagu2 si gemuk tue. paling suka kat dia. sebab dia paling comel antara tiga2 sahabat nie. tiga2 nie perangai laen2. tapi tetap boleh jadi kawan baek. huhu..




macam mana pulak kalau ninja boy nie dalam dunia nyata..??

aku terjumpa video bawah nie kat facebook. agak2nyer cerita nie sampai tak kat Malaysia. kalau ada seyesly aku teringin nak tengok. sebab mereka2 nie kiut sangat2.



hemohemohemohemo..!!!

1 komen dari peminat setia:

lieynanilaz said...

suka yg tengah tuuu....dia selalu yg menghuru harakan keadaan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez