parodi ombak rindu yang mampu buat aku sebak..T___T

9:00 AM


tuhan tolong lembutkan hati hamba
untuk mencintaiMu seadanya
kerna ku tak sanggup
kerna ku tak mampu
menghadapi siksa nerakaMU

tuhan aku tahu byk dosaku
hanya ingatkanMu kala dukaku
namun hanya Kamu yg mampu membuka
pintu hatiku untuk cintaMu

Allah..ampunkanlah hambaMu (dosaku)
yang slalu dustakan janjiku
agar kelak ku xkan disiksa
kerna dosa-dosa masa lalu

Allah..jatuh air mataku
dan trus mengalir mengiringi doaku
Allah..Yang mengampuni segala
Dosa2 hamba yang meminta..

Hanya mampu berdoa..
Moga maghfirah (keampunan) tiba nanti..

terjumpa lagu nie kat facebook. ada frenz aku share kat wall dia. memang menusuk kalbu lagu nie. suara penyanyi dia pown sedap. mampu buatkan hati aku sebak mendengarnyer.

Ya Allah aku hanyalah hamba yang lemah yang hanya tahu meminta. ampunkanlah segala dosaku, dosa ibu bapaku, guru2ku dan sekalian orang Islam. kuatkanlah hati ku dalam menjalani kehidupan di Bumi Mu Ya Allah. jauhkan lah diriku, keluargaku dan orang sekelilingku yang tulus mencintai dan menyayangiku dari maksiat dan kejahatan dunia. 

Ya Allah sesungguhnya solat ku, ibadahku, hidup ku dan mati ku hanyalah untuk Mu Ya Allah..

You Might Also Like

1 komen dari peminat setia

  1. gua juga cair ngan kisah niee.. filem cinta melayu yg benar² hidup berbanding dgn watak² lain.

    ReplyDelete