bila diri terlampau busy...

9:00 AM

tak sangka minggu yang sangat2 busy dah pown berlalu. syukur alhamdulillah. walaupown tak sebaek mana pown apa yang aku buat. tapi sekurangnyer aku dapat jugak menarik nafas lega.

kalau ikutkan aku sampai2 rumah jer nak terus update blog yang agak berhabuk nie. tapi banyak kekangan pulak. kebeulan esokknya raya haji. memang tak de peluang la. rasanyer belom terlambat aku nak ucapkan selamat menyambut hari raya korban.

bapak aku pulak boleh dikatakan tiap2 hari telefon rumah. syukur alhamdulillah bapak aku sehat. semoga dia dapat menyempurnakan haji dengan sempurna dan dapat haji yang mambrur. insyaAllah.

baru hari nie aku free untuk buat apa saje yang aku suka. penat sangat. tapi seronok. sampai kadang2 rasa tak nak balik UMP. nak buat macam mana. banyak tanggungjawab aku kat sana. bak kata ibu aku ko dah masuk tahun 3. dah separuh jalan berlalu. jadi jangan sia-siakan. insyaAllah ibu tia cuba yang terbaek.

seronok jugak sebab ibu dah bagi kepercayaan kat aku untuk drive kereta apak. KIA Carens tue. besarrrr.. punye kereta. mula2 takut la jugak. tapi berlagak kool je depan ibu. alhamdulillah aku dan semua ahli keluarga aku yang menaiki kereta yang aku pandu semua selamat. heeeee~

ihsan pak cik google

ape pown mungkin sem nie aku tak dapat nak aktif sangat berblog nie. pada asal nyer banyak program yang aku dah rancang. antaranya aku nak anjurkan contest kalau follower aku mencecah 1000. tapi mungkin terpaksa disimpan hasrat tue sebab banyak betol aral melintang. lagi pown follower aku tak mencecah lagi angka keramat tue. aish.

aku rindu sangat kat blog nie. hampir setiap hari. tapi nak buat macam mana. dah benda dah jadi. tak boleh nak halang la kan. aku harap sangat aku dapat menempuhi cabaran2 sem nie dengan penuh kekuatan dan ketabahan. semoga Allah tunjuk aku kejalan yang benar. amin..

cobaan....!!!!

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia