Wednesday, December 28, 2011

karipap2 cinta..^_^

pagi2 nie kalau dapat makan karipap pown sedap jugak kan. akhir2 nie aku asyik teringin nak makan karipap. boleh kata pantang nampak karipap yang nampak sedap. terus jer beli.


sebenarnyer aku bukan nak cerita pasal karipap kuih nie. agak2 la bila perut tengah lapar kan. pantang dengar nama makanan. aku nak cerita pasal cerita karipap2 cinta. ok aku tau cerita tue dah lama. dah basi dah pown. tapi aku tetap nak cerita jugak. huhu..

nie gara2 tengok fuhhh!!! semalam. ala yang pengacara dia awal ashaari tue. seyesly awal ashaari sangat2 hensem. aku pernah sekali terserempak ngan dia kat KL Central masa nak balik matriks dulu. terkesima jugakla. heeeee~

ok balik pada tajuk asal. kebetulan aku tengok cerita fuhh!! nie dah last2 part. ada cakap pasal cerita yang tak mendapat sambutan. antaranya cerita karipap2 cinta. 


aku tak terperanjat kalau cerita nie dikatakan antara cerita yang tak laku 2011. tapi yang aku rasa nak gelak guling2 bila orang yang bertanggungjawab atas cerita nie menyatakan antara faktor cerita nie tak laku ialah kebanyakan pelakon dalam cerita nie pelakon baru. maksudnyer belum ada populariti la kan. tue la sebabnyer cerita nie tak famoz.

hahahaha..!!!!

manala aku tak gelak guling2. ada pulak nak salahkan pelakon semata. memang aku mengaku pelakon dalam cerita nie memang la belum sehebat mana. tapi bukanla faktor utama kenapa cerita nie tak laku. aku dah lama dah tengok cerita nie. sebab tertarik dengan tajuk dia. agak unik tapi pelik. tapi bila tengok cerita nie aku gelak gila2. bukan sebab cerita nie cerita lawak. tapi aku tak sangka cerita macam nie wujud. 

ntahla aku tak pandai nak komen panjang2. sebab aku sendiri pown bukan orang yang layak untuk mengkritik. apa yang aku tulis nie berdasarkan pandangan aku sebagai penonton biasa yang sentiasa menanti karya2 baru orang Malaysia nie. sebabnye aku suka tengok cerita melayu.

teringin pulak nak baca novel karipap2 cinta nie. nak tau jugak cerita dalam novel sama ke dengan movie. sebab selalunya cerita novel lagi sedap dibaca dari ditonton. huhuhu..


study week yang membosankan..>_<


1 komen dari peminat setia:

Miss Amateur Cook said...

assalamualaikum..saya kenal la awak sbb kite same matrix..hehe..slmt berkenalan..kt matrix x sempat nak kenal.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez