Astaghfirullahalazim

9:00 AM

terkejut giler bila jumpa gambar bawah nie kat facebook. apakah semua ini..??

Astaghfirullahalazim..!!!


di Amerika ada sebuah museum wax (museum lilin) dan mereka telah membuat 1 model manusia seperti gambar di atas

ape korang rase bila tengok gambar nie..??

baru2 nie aku dengar pasal pembinaan gereja terbesar di Asia kat Bukit Jalil. betul ke..?? takut pulak aku dengar.


tak tau la betol atau tak. doa sangat tak. sebab Malaysia ni negara Islam.

semoga aku, keluargaku, teman2 ku dan seluruh umat muslimin dan muslimat di Malaysia terpelihara dari anasir seperti nie. amin..

tolong kembali berpegang teguh pada
KALAM ALLAH..
KITAB SUCI ALQURAN...
kuatkan hati kamu semua...
kasihanlah pada iman kamu sendiri...

You Might Also Like

5 komen dari peminat setia

  1. dunia akhir zaman. terlalu banyak mende yg menakutkan, kan!
    sama2lah kita terus berdoa ..

    ReplyDelete
  2. banyakkan berdoa moga kita semua terlindung daripada semua ni..
    Moga Allah sentiasa memelihara iman kita..aminn

    ReplyDelete
  3. Salam sejahtera saudari. walaupun saya berlainan agama dengan saudari.. pandangan kita tetap berbeza. pada gambar patung tersebut ada lah menunjukan bahawa fakta sains lebeih hebat dari agama.. iaitu islam dibwah christian dan chistian dibawah freemanson. dan juga kaki lilin yang berkakikan senjata itu menunjukan agama yahudi. so dari gambar tersebut. jangan salah sangka pada christian. harus diteliti dan kaji semula. ianya lebih pada freemanson. iaitu anti christian dan islam. oleh oleh sebab itu patung tersebut di reka bina oleh ahli freemanson amerika. dan pada gambar gereja terbesar itu saya tidak mahu mengulas lebih lanjut. kerana komen ini sunguh panjang.. tetapi apa yang penting adalah ibadah kita dari hati kepada tuhan iaitu ke ikhlasan semasa beribadah.. ia nya lebih penting dari sebuah rumah ibadah. terima kasih... Salam Damai (sokonglah perjuangan one body *islam+christan*)

    ReplyDelete
  4. John Rennoult [JR]: maafkan saya klu saudara terasa dengan post sye.. sye xde niat pown nk membeza-beza agama.. cuma ingin berkongsi apa yg sye jumpa.. sebab tue sye x mengulas lnsung pasal gmbar2 nie..

    tentang gereja tue klu dilihat betol2 gereja tue bukan untuk org kristian.. tp lebih kpd freemason.. cuba tngok bntok dia betol2.. klu nk lbih lanjut tekan link yg sye share tue..

    maaf klu sye dilihat seperti mempersendakan agama saudara.. x terniat lansung.. cuma post nie untuk kesedaran kpd umat islam supaya berhati-hati dengan anasir macam nie..

    really2 sorry..n_n

    ReplyDelete

Facebook Badge