21 tahun sudah berlalu..

11:57 AM

cepat betul masa berlalu. pejam celik dah bulan lapan. aku pulak kalau dulu duk suka menghitung hari puasa ke berapa dah. tapi tahun nie laen sikit. duk menghitung minggu bila nak abes latihan industri. sampai terlupa hari nie puasa ke berapa. heeee~

bukan maksudnyer tempat latihan aku tak best. cuma aku tak larat bangun awal pagi. balik petang. rasa penat sangat. dahla dari study week haritu sampai la ke hari nie lansung tak de cuti panjang. rasa lemah sangat. kadang2 tetiba blur. laen yang orang cakap laen yang aku dengar. huhu..

tak sangka jugak setahun dah masa berlalu. umur aku pown makin meningkat. belajar tak abes2 jugak. heee~ Tetiba teringat kenangan masa buat GA dengan kembar2 aku. rindu pulak saat2 tue. hehe..


Sunah Sakura - 31 Julai 1987
cik pulau - 31 Julai 1988
CiKaLi - 31 Julai 1989
gadis melayu - 31 Julai 1990

hepy bday..!!! sory sebab tahun nie atia agak mendiamkan diri. heeee~


You Might Also Like

2 komen dari peminat setia

  1. praktikal kt ne? kita pun praktikal sekarang ne..alhmadulilah xpenat.praktikal 2 bulan je..

    ReplyDelete
  2. ijA: atia praktikal kt shah alam.. sekejapnyer 2 bln.. atia 3 bln.. huhu..>_<

    ReplyDelete