seronok mandi pantai.. heeee~

9:00 AM

kalau minggu lepas kitorang lepas tension lepak kat Bandar Pekan. tapi kali ni kitorang lepak kat Pantai Lagenda la pulak. dah masuk tahun ke empat aku belajar kat UMP Pekan ni. tadi baru pertama kalinya aku jejak kaki kat sana. padahal dekat bebenor tempat tu. nak jalan kaki pon boley.

lama jugak tak rasa mandi pantai. kali terakhir masa sekolah dulu. pantai kat Teluk Cempedak tu pon aku tak pernah mandi lagi. sekadar celup2 kaki je. seyesly lepas tension maen ombak. walaupon tak sampai sejam pon kitorang kat sana. tak sangka pulak seronok mandi kat Pantai Lagenda.

ikutkan banyak mulut yang mengatakan tempat tu bahaya dan agak 'keras'. disebabkan itu la aku tak pernah berani nak jejakkan kaki kat sana. tapi atas ajakan kawan2 aku, entah macam mana aku boleh bersetuju. alhamdulillah tak ada apa2 yang buruk terjadi. mungkin kami masing2 jaga mulut dan jaga adab.


muka tahan lapar. aku hanya dapat tengok je dorang makan sebabnya aku puasa masa tu. hari terakhir ganti puasa. alhamdulillah aku berjaya ganti puasa yang aku tinggal masa bulan Ramadhan hari tu. so aku boleh sambut raya haji la nanti. hehehe.

next week presentation PSM 1. alhamdulillah atas berkat pertolongan supervisor aku, En Rusllim, persiapan untuk menghadapi seminar PSM 1 hampir siap. aku harap sangat aku dapat buat yang terbaik untuk PSM. amin. 

wish me luck for my PSM 1..^_^

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia

Facebook Badge