akhirnyer dapat lepas kempunan..

9:00 AM

yeah akhirnya aku dapat lepas kempunan karaoke sepuasnyer dengan alia. kali terakhir kitorang karaoke berdua je masa tahun 1 dulu. lepastu bukan kitorang tak pernah karaoke lagi. tapi mostly beramai-ramai. 

memang lepas gian la. walaupon cuma sejam je. sebab tu je yang mampu buat masa ni. beragakla kan nak spend duit. walaupon ptptn baru je masuk. tapi PSM punya pasal aku kena pikir untuk berjimat. 

alhamdulillah hasil penjimatan aku dari dulu buatkan aku tak risau sangat dari segi modal untuk PSM. yang buat aku risau boleh ke aku buat projek tu. aish.


sejak duduk pekan kitorang jarang sangat keluar pergi kuantan. sebulan sekali je yang mampu. kemungkinan semester ni lagi kurang kot. sebab kitorang dah mula kena tumpukan perhatian untuk PSM. hopefully kitorang semua sama2 dapat graduate pada waktu yang ditetapkan. amin.

wish us all the best for PSM..^_^

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia

Facebook Badge