Monday, September 17, 2012

I promise.. this is my last outing for this week..

tajuk je omputih. tapi isi melayu ye. hehe.

mentang2lah 3 bulan cuti tak dapat pergi mane2. sampai je sini terus je lepas gian. sebenaryer nie first time dalam masa seminggu kitorang pergi karaoke 2 kali. lepas gian punya pasal.


gigih nyanyi lagu beribu sesalan. tapi banyak tekucil sebab lagu tu susah giler. bikin gelak je. naseb kita2 jer. hehe..


dah dua tahun jugakla aku tak drive kereta manual. tapi entah macam mana cuba gak beranikan diri. alhamdulillah aku berjaya bawak. walaupon sangkut2 jugakla. malu tu memang malu. tapi lantakla. janji aku dapat belajar. huhu.

sempat jugaklah kitorang makan pizza. sebab tau kat UMP jangan haraplah dapat makan sedap2. yang kelakar esoknya aku jadi hamster. orang lunch makan nasik. aku lunch makan kuaci. sabar jela. heeee~

kerja banyak tapi no mood ntuk siapkan.. adeih..>_<

0 komen dari peminat setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez