alhamdulillah hadiah dah siap hantar..^_^

4:00 PM

ingat tak dengan 31-birthday giveaway...??

alhamdulillah urusan penghantaran hadiah dah pown selesai. harap sangat pemenang2 berpuas hati dengan hadiah masing2. 

masa kak sunah mula utarakan tentang nak buat GA nie aku jadi mati kutu. sebab apa aku tak mahir dalam benda2 macam nie. join GA pandai la. nak buat GA memang tak pernah terpikir lagi masa tue. lagi2 bab nak sediakan hadiah. lagi lah aku fail.

nak bagi hadiah pe..??
camner nak hantar hadiah..??
ada ke aku bajet..??

jadi masa kak sunah utarakan tentang hasrat nak buat GA nie aku pown amik keputusan untuk sponsor topup jer. tapi tetiba rasa macam tak best sebab kakak2 dan abang yang laen bagi hadiah best2. takkan aku topup jer. aku pown mula membelek laman2 web shopping.

tetiba aku terjumpa gambar kat page kawan sekolah aku. keluar kat home fb aku. aku pown bukak. aku terus jatuh cinta dengan kraftangan yang dia buat. sangat2 cantik. jadi satu idea timbul. ape kata aku jadikan hadiah untuk 31-7 GA. harga pown berpatutan. sesuai la untuk aku yang maseh lagi bergelar pelajar.

jadi aku order 3 barang untuk dijadikan hadiah.

door signage
pencil box
phone charm rainbow

aku pown tak lepaskan peluang untuk order. sebab aku terjumpa phone charm doraemon nie masa tengah carik gambar doraemon


tue buat aku teringin nak benda tue. jadi aku pown tambah tempahan. dan hasilnyer memang sangat2 puas hati. cantik sangat. kebetulan kelmarin aku ada beli phone case kat S&J untuk henset baru aku. memang sesuai la.

depan
belakang
sesuai tak..??
tenkiu la kat adik aku sebab sudi jadi model tak berbayar. kalau korang nak tengok hasil kraftangan yang laen boleh ke blog nie

esok balik UMP..^_^

You Might Also Like

1 komen dari peminat setia