gadis melayu kembali

9:00 AM

dah seminggu aku tak update blog nie. agak bersawang jugak la. sedangkan baru jer seminggu. rindu sangat. tapi disebabkan banyak sangat kekangan, hari nie baru berpeluang untuk update.

banyak sebenarnyer cerita yang nak aku kongsi ngan korang semua. raya tahun nie pertama kali aku dapat beraya dengan bapak aku. sejak2 dia jadi penganggur terhormat, asyik berjalan jela keja dia. tue antara sebab aku tak dapat nak update blog.

nak dekat sebulan aku batok. macam2 ubat dah makan. tapi belom lagi menampakkan hasil. semalam pergi klinik lagi. kali nie memang banyak ubat aku dapat. 5 jenis ubat. pahit pulak tue. mengantok jangan cakap la. heeeee~

bila dah lama sangat cuti berblog nie, bila nak start balik rasa kekok sikit. dah tak tau camner nak mulakan. walaupown sebenarnyer banyak benda nak cerita. tak sabr nak balik UMP. tetiba.

ape pown aku akan mula kembali aktif berblog. insyaAllah. semoga aku dapat memerah otak supaya blog aku nie hidup kembali macam dulu. walaupown tak sehebat mana, tapi aku akan usaha untuk menjadi kan blog aku nie satu blog yang mesra pembaca. hehehe..

ada sesiapa tak yang rindu gadis melayu..?? heeeee~

You Might Also Like

2 komen dari peminat setia

  1. biasa la atia..aish punya blog pun da sawang habis da ni..baru la arini rajin nk jenguk blog kawan2 n jenguk blog sdiri..huhu..

    ReplyDelete
  2. betul la..
    bila lama tinggakl blog nak mulakan balik tu rasa berat je,...

    ReplyDelete