Wednesday, September 28, 2011

mudahnyer lafazkan kata cinta

very easy as 1,2,3,4
There is..
1 thing..
2 do..
3 word..
4 u..
I love u..

my love just for you Maizatul Khiftia

Mai la gadis idaman saya

HAHAHAHAHAHAHAHAAH...!!!!!!


bila ingat balik mesej2 nie nak gelak guling2. sebab pe kata2 yang kat atas nie semua nyer palsu belaka. katanyer aku nie gadis idaman la. cinta hanya untuk aku la. tapi dengan perempuan laen pulak ko cakap kau yang satu. tapi sebenarnyer ada hati nak pasang banyak. 

kenapa ea senang sangat kata2 cinta nie keluar dari mulut orang2 macam nie..?? dorang nie tak de hati ke..?? tak rasa bersalah ke..?? ape keuntungan yang dorang dapat ea..??

entahla. aku sendiri pelik. senang sangat kata cinta dilafazkan. aku rasa dorang2 nie patot masuk kelas belajar ape tue cinta kowt. tak dela tau nak maenkan perasaan orang jer.

sebabkan benda macam nie la aku allergic kalau lelaki panggil aku 'sayang'. kawan je pown. apesal lak nak bersayang-sayang. memang jawapan aku kat lelaki macam nie agak kasar. tapi apa aku kesah. suka2 hati jer nak layan aku macam tue. bukan aku tak tau ngan perempuan laen pown ko buat benda yang sama.

pernah sekali ada sorang mamat nie aku baru kenal tetiba panggil aku sayang. terus aku tak balas semua mesej dia. bukan niat nak jual mahal ke murah ke. (ingat aku nie barang ke..) perlu ke nak panggil sayang tue semua. sedangkan kawan jer pown. baru kenal lak tue.

ape pown cinta adalah anugerah Allah kepada hambaNyer. hanya kat Dia aku mengadu tentang cinta. tiap hari aku berdoa agar Allah pelihara jodoh aku dari benda2 yang buruk. semoga Allah permudahkan pertemuan antara aku ngan jodoh ku itu. amin.

hensem2 la pulak budak2 mekanikal. adoyai. heeeee~

2 komen dari peminat setia:

Miss Violet Sofia said...

syg.. trauma cinta ya? sama la kita.. x fhm knp llaki msti pgl smua ppuan syg, even kate juz kwn pn. dan, sbnrnya bkn llaki je. ppuan pn same gak. smua tu buatkn kita mcm bengang je ble ade llaki pgl kte syg. even kalo nnti kte da bcinta pn kte still x pcyakn psgn kita ble dia pgl kte syg. benci cinta! tp sunyi tanpa cinta.. sobb.. sobb.. (T_T)

Kongsi Apa2 Aje said...

salam perkenalan
sudah 4low kamu...4low kongsi balik yer

wahahah...pantang tgk laki ensem ni (^_^)

jom singgah blog admin jgk yer
http://kongsi-apa2-aje.blogspot.com/p/berkongsi-disini.html

mekasih..kongsi jer apa2 aje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez