Wednesday, September 7, 2011

raya kedua gadis melayu

raya kedua pulak kitorang dapat balik kampung belah bapak aku kat Sungai Besar, Selangor. kiranyer aku nie memang anak jati Selangor la. pi mai pi mai tang tue jugak. aish..

perjalanan mula pukul 8 pagi. susah jugak nak bangun awal sebab tidor lambat punya pasal. pertama kali kitorang dapat beraya kat sana. alang2 bapak aku jadi driverkan. hehehe..

diet punye pasal aku tahan jer diri dari makan dan minum berlebihan. selaen tue aku kena gak jaga makan sebabkan batok aku nie. silap makan abesla aku akan batok macam orang tak cukup nafas. sakit woiii..

sempat jugakla kitorang pergi beraya rumah Salih Yaacob. tapi sayang dia tak de kat rumah sebab dah pergi beraya kat tempat laen kowt. untuk pengetahuan korang salih yaacob tue bau2 bacang ngan bapak aku. aku pown sendiri tak paham macam mana salah silahnyer. tak de orang nak cerita. huhuhu..


tak sangka jugak moyang tiri aku hidup lagi. pertama kali jumpa dia. sebelum nie aku hanya dengar jer cerita pasal dia dari mulut adik beradik bapak aku. tak sangka aku dapat jumpa dan salam tangan dia. heeeee~

beraya sakan aku tahun nie..^__^

2 komen dari peminat setia:

♥ Frau Reen ♥ said...

slmt hari raye..jemput la ke blog rin

Cik Aish said...

huhu aish pun kg kat selangor..kuala selangor :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez