Monday, August 29, 2011

ucapan Selamat Hari Raya dari Gadis Melayu

sempena hari raya yang bakal menjelma nie, aku pown nak jugak amik kesempatan yang ada nie untuk mengucapkan Selamat Hari Raya kat semua yang kenal aku secara lansung atau tidak lansung. minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki kalau aku ada buat silap atau salah kat korang sama ada secara sengaja atau pown tak. aku pown manusia biasa yang tak boleh lari dari melakukan kesilapan. 

terima lah kad raya yang tak seberapa dari aku nie. nak pos banyak2 tak mampu.


Selamat Hari Raya.. Maaf Zahir dan Batin..^_^

3 komen dari peminat setia:

GreeN AppLE said...

Selamat Hari Raye Aidilfitri =)
jom kmpul duit raye bnyk2 hehe ;p

gadis melayu said...

GreeN AppLE: umo atia dh 21.. xtau la dpt ke x lg dwit raya.. heeee~

muhamad hanif said...

weeewiiitt,

masih raya lagi ke ??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez