ucapan Selamat Hari Raya dari Gadis Melayu

5:00 AM

sempena hari raya yang bakal menjelma nie, aku pown nak jugak amik kesempatan yang ada nie untuk mengucapkan Selamat Hari Raya kat semua yang kenal aku secara lansung atau tidak lansung. minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki kalau aku ada buat silap atau salah kat korang sama ada secara sengaja atau pown tak. aku pown manusia biasa yang tak boleh lari dari melakukan kesilapan. 

terima lah kad raya yang tak seberapa dari aku nie. nak pos banyak2 tak mampu.


Selamat Hari Raya.. Maaf Zahir dan Batin..^_^

You Might Also Like

3 komen dari peminat setia

  1. Selamat Hari Raye Aidilfitri =)
    jom kmpul duit raye bnyk2 hehe ;p

    ReplyDelete
  2. GreeN AppLE: umo atia dh 21.. xtau la dpt ke x lg dwit raya.. heeee~

    ReplyDelete