akak kafe..

10:22 PM

benda nie aku patutnya nak update semalam. tapi disebabkan kepenatan punye pasal. tak dapat nak citer. tapi tak pe. aku nak citer sekarang jugak. hehehehe..

semenjak aku pindah kampus UMP Pekan nie, rezeki aku murah sangat2. murah tang mana..?? tang makan. selalu jer dapat makanan free. tak pown bile order makanan, kitorang punye paling banyak. mane badan tak makin gemox. huhuhu..

kakak kafe kat KK5 nie memang baek giler. nama akak tue kak akma. kalau ikut umur patut panggil makcik. tapi dia nie nampak muda sangat. kalau tengok badan dia, korang mesti tak percaye yang dia dah ada anak dara. anak dia paling tua sekolah menengah. tak sure tingkatan berape.

aku, zati ngan alia macam dah kenal lama ngan kakak and pakcik2 kafe nie. dorang semua memang peramah and baek hati. kak akma ada cakap nak ajak kitorang pergi rumah dia. kitorang ape lagi kecik tapak tangan nyiru kitorang tadahkan. hihihihi.

sempat mencapub masa tengah duk nyakat kak akma

You Might Also Like

2 komen dari peminat setia

  1. huhu sama la..dulu masa study uitm..selalu g cafe..sbb ada pakcik yang ramah..klu mtk bandung cincau..mesti pakcik tu bg cincau extra..baik pakcik tu..sampaikan dorang siap gosipkan sy ngn pakcik tu.hahah

    ReplyDelete