rindu jugak

11:47 PM


tetibe shafiq post kat wall fb semalam ajak menari. macam tak percaye jer. tue la dulu ajak menari sekali tak nak. sekarang dah rindu. tak dapat nak wat pe dah. heeeeee~

aku pown sendiri sebenarnyer rindu nak menari. 1sem lebih dah aku berhenti menari. aku rasa badan aku dah keras dah balik. tapi nak buat macam mane. ada jer halangan. lagi2 dengan perpindahan aku kat kampus pekan nie. memang la dah tak de chance dah.

kostum cantik2, mekup tebal2, rasa sengal2 badan, kaki terseliuh, peha bengkak, tumit melecet, lutut lebam. windu semua tue sangat2. bukan selalu dapat buat macam tue. tapi nak buat macam mana.

rase2nyer bila aku graduate dari sini ada ke peluang untuk aku menari..???? ^_^


You Might Also Like

0 komen dari peminat setia

Facebook Badge