BEN ASHAARI : BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN

6:35 PM


klik pada banner untuk join..^_^


Sila ceritakan latar belakang anda ..

atia dilahirkan di Hospital Besar Tengku Ampuan Rahimah Klang. jadi maknenyer atia nie anak jati Selangor. berasal dari keluarga sederhana. ibu ngan bapak atia pown orang Selangor. Kampung pown dekat Selangor. tak pernah ada pengalaman beraya jauh2 sebab sedara mara semua dekat Selangor. huhuhuhu..


Profesion anda sekarang ?
atia merupakan mahasiswa Universiti Malaysia Pahang program ijazah sarjana muda kejuruteraan elektrik elektronik (sistem kuasa)


Blog favourite anda .. kenapa ?
blog favourite atia Realiti Konspirasi hak milik Zack Zukhairi sebab blog dia sempoi, ayat mudah difahami dan jugak blog nie kadang2 buat atia teringat masa zaman kecik2 dulu.


Blog yang anda tak suka nak masuk .. kenapa ?
buat masa nie tak ada blog yang buat atia tak suka. atia layan jer semua.


Impian anda terhadap blog anda ..
impian atia semoga blog atia tak akan membawa kontroversi macam blog atia sebelum nie dan semua orang suka ziarah dan baca penulisan dan cerita atia dalam blog nie.

You Might Also Like

7 komen dari peminat setia

  1. hai atia!~ sy org selangor gak..mama ayah pun org selangor..so sama mcm atia tak pernah raya jauh2.hehe

    jom singgah blog sy^^

    http://whenisaidsomething.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

    ReplyDelete
  2. slmt bknalan.
    singgah dari segmen BA.
    n terus follow kamu atia ^^

    semoga menjadi graduan yang cemerlang!

    jemput baca

    sambal ketuk langkah demi langkah

    http://mamaglamdiva.blogspot.com/2011/03/samba-kotuk-omak-den-langkah-domi.html

    ReplyDelete
  3. Wohoo..blogger dari Selangor!!...Hi...ngee

    ReplyDelete
  4. hye semua.. kalau ada masa atia singgah k.. btw thanks..^_^

    ReplyDelete
  5. salam perkenalan dari orang melaka...
    datang dari belog abg ben...
    jemput la singgah ye...=)

    http://geekzster.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. dtg dari blog abg ben..salam daripada org JB :)

    ReplyDelete
  7. samalah kita...sy pun org selangor, anak jati SELANGOR DARUL EHSAN..... saya bangga jadi anak jati selangor... mari datang ke blog saya...
    http://atapnipah-hamba.blogspot.com/

    ReplyDelete

Facebook Badge