konfius betol..

1:44 AM

ingat tak citer aku sebelum nie aku budak sekolah..??? citer pasal ada budak tanye aku aku nie budak sekolah ke..??

entah camner tadi dia chat aku lagi kat fb. dia tanye soalan yang sama. aku sekolah mana. dalam hati buang tebiat ape la budak nie asyik duk tanye aku sekolah manahttp://www.emocutez.com. aku pown tanye kenape asyik tanye soalan tue. dia kate saje jer.

aku pown jawabla aku sekolah ARZEC 4 tahun yang lepas. aku ingat dia paham. rupanyer tak. aku pown saje pancing dia. tanye pulak dia sekolah mana. tetibe dia kata dia study kat UPM.

lolz....!!!!http://www.emocutez.com

bukan budak sekolah rupenyer. tapi nape dalam profile dia gambar budak kecik jer penuh. lepastue dalam info cakap dia budak sekolah menengah kat Pekan nie.

konfius2...http://www.emocutez.com

mana satu betul nie. dia tanye umur aku. aku cakap nak masuk 21. dia pown sama rupenyer. maknenyer sebaya la kitorang. adeih..

soalan terakhir aku sebelum dia offline tetibe. kenape tanye aku sekolah mane pulak..?? dan jawapan dia..
http://www.emocutez.com

"sbb ak npk kau mcm bdk sekolh..ak nk motivasi td.."

giler ke pe..??? ish3..http://www.emocutez.com

yang warne merah mewakili aku.. ^_^
Yesterday

9:17pm
slm.


wslm..


kau nie ap nk jd.
mk kau panggil 2 SURUH LIPT KAIN..
MLS BETUL KAU NIE..
AP NK JD..

????


pegi buat 2..


ko nie spe..??
ttbe jer..??

ttbe ke..
sje je marh ke..
sye m\s..
awk sklh mne..

pelik ar..
arzec..
tau ke..??

ap..arzec...


npe nk tau sekolah mane..??


cpt lh pentig nie..dn kau form rape..?????
cpt lh gitahu..


untuk pengetahuan awak..
saye sekolah kt SMK (P) RAJA ZARINA KLANNG..
tp tue 4 thn yg lepas..
huhuhu..

ap masuk smart..
klau kau the..

smart..??
pandaila..
nape..?

slh lain kali belajr..


abestue..??


cri dlm kamus,,



klu ikut kamus cerdas..
tp sama jela..
adeih..
skema giler..

lain sikit...


ape2 jela..
ko nie skola mane lak..??

aku dh keje..
keje ak beljr..
klau nk thu..
kt u ump..
klau pecae..

hah..??
biar betol..
abestue ko tnye ak skola mane apasal..??

kau from rape..


wei betol ke ko dak ump..??



tk lh... aku bdk upm...slh taip td..

ko bkn budak sekola ke..??

bkn..kau..
 
bukan jgk..
kn ak ckp td..
ak dak arzec 4thn lepas..

9:18pm
umur kau skrg.....21thun ke.


akhir bln 7 nie masuk la 21..
ko..???

9:18pm

dh msk 21..


lor..
mati2 ak igt ko dak skola..
tp nape ko tnye ak skola mane..??

9:18pm
ouhh..knpe...sbb ak npk kau mcm bdk sekolh..ak nk motivasi td..

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia