rekreasi berbasikal

12:46 AM

dah lama giler tak naek basikal. petang semalam tetiba jer alia ajak aku naek basikal. best jugak. aku pown setuju jer. tapi takut gak. sebab dah lama tak naek.

tak sangka bila dapat naek abes satu UMP Pekan kitorang pusing. ok tipu jer tue.tapi sempat gak la kitorang lalu dua kali 3 round about UMP tue. kalau korang nak tau round about kat UMP Pekan nie besar dia siap boleh maen futsal kat tengah2 dia. huhuhu..

dengan tenaga yang ada kitorang mengayuh sampai simpang masuk pantai lagenda. tapi tak berani masuk sebab kitorang berdua jer. jadi kitorang lepak kat depan taska untuk anak2 lecturer. kira2 lebih kurang 1 km dari simpang masuk UMP. memang jauh jugak la kitorang mengayuh. best giler.. hohohoho..

 

sakit bontot sangat2.. adeih..>_<

You Might Also Like

2 komen dari peminat setia

  1. basikal yang kita sewa singgit tu ke?

    ReplyDelete
  2. a'ah.. best giler kowt.. jom gi piknik kt pntai lagenda.. naek basikal.. huhuhuhu..

    ReplyDelete

Facebook Badge