minggu yang menyakitkan.. adeih..

11:46 PM

minggu nie memang minggu yang menyakitkan bagi aku. 
nape plak..???

mane tak nye ari ahad aku kena cirit birit cerry berry. lama jugak aku kena benda nie. sakit giler perut. sampai banyak kelas aku terpakse ponteng. sebab asyik pergi toilet jer. malu kowt ngan lecturer. baek aku ponteng jer an.

lepas jer elok cerry berry tue aku ingat dah lega. ntah macam mane hari selasa pagi aku rasa laen macam dah tekak aku nie. konfem tonsil aku buat hal lagi. time2 nie jugak la ko nak bengkak an. adeih. 

ingat lepas makan ubat klinik bagi boleh terus elok. tetiba leh lak bantai demam esoknya. aku menahan jela kesakitan tekak aku yang bagai dihiris-hiris ngan pisau. dah plak tue bleh plak dibantainyer blackout 3 kali kat kolej kediaman kesayangan aku nie. petang sekali, malam sekali, siang sekali.

maka berlawanla kepanasan badan aku ngan kepanasan sekeliling. nak bukak tingkap tak berani. agak2 la pukul 3 pagi. sape berani. boleh plak tengah2 gelap tue tetibe rase nak terkucil. sabar ye perut tahan sikit jer. memang seksa hidup aku malam tue. ish

harinie alhamdulillah dah elok sikit. mungkin sebab effects ubat tahan sakit yang doktor bagi. memang rekod la dalam masa seminggu pergi klinik 2 kali. naseb baek free. jadi gunala perkhidmatan yang ada sewenang-wenangnye sewajarnyer. heeeeeeeee~ ^_^

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia

Facebook Badge