siapa boleh jawab..??

1:08 PM

kenapa agaknyer dia nak bace blog aku lagi. aku tak suke la. perlu ke dia masuk blog aku..???

ape maksudnyer bila makwe kepada ex pakwe kita asyik stalker blog kita..???

cemburu..??
kalau nak kate cemburu mustahil sebab aku ngan pakwe dia bukan putus cinta jer. tapi putus segala-galanye. aku dah lama tak jumpa dia. mesej pown tak apatah lagi telefon. jadi dia nak jeles ape pulak.

nak tau perangai sebenar pakwe dia..??
kat blog aku nie bukan tempat untuk carik pasal perangai dia ke pe. blog nie tentang hidup aku. dia dah lama aku buang dari hidup aku. buat ape aku nak update pasal dia pulak. kalau ada pown lebih pada perasaan marah aku jela.

saja nak carik gaduh..??
buang masa jer carik gaduh ngan aku. sebab aku nie bukan tau bergaduh pown. huhuhuhu..

jadi ape sebabnyer..??????

 adeih malas pulak nak pikir. buat pening kepala jer. tapi tak tau nape aku tak boleh berhenti pikir. 

adoyai......!!!!!!!!>_<

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia