lelaki giler seks

1:39 AM

pernah tak korang kena kacau ngan orang giler seks. selalunyer kalau masuk chatroom kat ym mesti kena. tipu la kalau tak pernah. tapi kalau kat oovoo aku selalu kena ngan orang yang sama.


yang buat aku pelik. tiap kali aku tak layan mesti dia offline. takkan dia tak layan perempuan lain kowt. ke dia nie sumone yang aku kenal. lepastue sengaja nak kenakan aku. nie kali ke 5 dia kacau aku.

kali pertama masa birthday aku tahun lepas. masa tue aku memang tak tau dia nie giler seks. sebab sembang ngan dia best jugak. tapi tetibe dia mula tunjuk belang. terus aku tak layan. yang kedua, 3 ngan 4 pown bile dia hye aku buat bodoh. tak tau ape demam aku malam nie pegi layan mamat giler nie.

silap orang la der..!!!!!!!!=P

You Might Also Like

6 komen dari peminat setia

  1. ishh menci orang mcm ni...menyakitkan ati kan?
    bagus kamu tak layan dik..

    meh ke rumah..
    ~health centre~
    keep in touch ye..♥♥♥

    ReplyDelete
  2. Jana income Rm900 sehari tanpa modal.
    Jana income Rm900 sehari tanpa modal.
    Tuan/Puan drpd kita berfb@ berwechat@ whtsapp tak dapat hasil..apa kata sambil2 tu kita buat income nak? Sya nk berkongsi 1prgm dari US yg boleh buat income sampingan. Free register tiada apa2 bayaran dikenakan. Tiada tipu muslihat (kalau anda rasa prgm ni menipu...anda tk rugi apa2 pun, anda tk keluar modal pun kan?) Tak perlu cari org..tak perlu beli or jual brg. Syarat kelayakan: Anda ada fb@wechat@whtsapp dan tahu guna komputer sikit2. Apa saje termasuk tweeter dan laman sosial lain. Anda hanya perlu open link di bwh dan register sebagai member. Lepas register anda terus dpt 25usd x 3.4 = rm85.00...lepas tu anda akan dapat link anda sendiri. Apa lagi anda copy link anda sendiri dan copy ayat2 sya ni dan paste dekat fb, twitter dan sebagainye. Setiap org yg buka link anda, anda akan terima ganjaran sebyk 10usd x 3.4 = rm34.00 , mudahkan? . Duit anda boleh pilih, samada duit masuk ke acc bank atau cek akan dipos ke alamat rumah anda.
    Register percuma sila klik : http://stayreward.com/index.php?share=77313

    ReplyDelete