AKU BENCI ROKOK

2:03 PM


klik pada banner untuk join. sebelum 12 tengah malam nie..

Sila nyatakan KENAPA ANDA BENCI ROKOK ? Mesti lebih dari 100 patah perkataan ..


kenapa aku benci rokok..??
sebab aku tak merokok. jadi jelas2 la aku benci rokok.
nape aku tak merokok..??
sebab mak bapak aku tak bagi merokok.
nape mak bapak aku tak bagi merokok..??
sebab rokok tue haram
nape rokok tue haram..??
sebab merokok tue bahaya untuk kesihatan.
nape rokok membahayakan kesihatan..??
banyak soal la plak.. adeih


yang pasti aku memang benci rokok. bukan sebab benda tue boleh membahayakan kesihatan jer. boleh bawa maut. tapi bau rokok jer boleh buat aku rasa nak muntah. kadang2 terpikir ape nikmatnyer merokok nie. tapi tak de jawapan yang tepat untuk benda nie. jadi katakan tidak untuk merokok. huhuhuhu..^_^

Pesanan buat mereka yang merokok dan bakal merokok !

kalau yang dah merokok tue buang masa jer kalau kita bagi ceramah ke motivasi ke tentang bahaya rokok sebab dorang takkan berhenti punye. jadi yang aku boleh pesan kat dorang nie, kalau nak merokok tolong pergi jauh2 dari aku. kalau tak aku yang akan jauhkan diri dari korang. hihihihi..

untuk yang belum lagi merokok, jangan la cuba2 nak merokok. pikirkan la mak bapak kita kat kampung tue. lebih baek korang spend duit untuk beri kesenangan kat dorang dari korang bazirkan beli rokok. hohohohoho..>_<

Pendapat anda mengenai mereka yang merokok ini ..

kebanyakan orang yang merokok nie sebenarnya ada pilihan untuk tidak merokok. tapi disebabkan ego punye pasal dorang merokok. kebanyakan orang yang merokok bila aku tanye nape dorang merokok jawapan dorang mesti

"tak macho la kalau tak merokok"

ape machonyer kalau merokok. tak nampak pown..??

yang tue untuk lelaki. kalau perempuan pulak laen cerita. jawapan dorang selalunya

"aku tak nak gemuk. so aku merokok"

banyak cara laen lagi untuk kuruskan badan. kenapa merokok jadi pilihan. adeih.

jadi pada pendapat aku sebenarnya kita ada pilihan untuk tidak merokok. heeeeeeee~

You Might Also Like

2 komen dari peminat setia