GEGAR BLOGGER BARU

2:23 PM

Sila masuk ke blog BEN ASHAARI ini dan cari mana mana gambar yang ada ... Amik gambar tu ( diberi kebenaran ) ..
jadi aku pilih gambar bawah nie..


kenapa korang pilih gambar tu .. dan pastikan ada link ke entri itu .. ok ?
aku pilih gambar nie sebab bila masuk blog abg ben jer gambar nie aku nampak dulu.(memang la dah sah2 header blog dia) hehehehe..
(klik pada gambar untuk ke link entri)

Sila jelaskan mengapa anda jadi blogger ..
aku jadi blogger sebab aku bosan dengan facebook. hehehe. guraw jer~
aku pilih untuk jadi blogger sebab kat dalam blog nie jer aku boleh merepek panjang2 tanpa ada had huruf. boleh lepas tension, geram marah dan sebagainya. tapi terkawal la. huhuhu..

Blog yang menjadi pilihan harian anda .. maksud aku , korang wajib masuk hari hari..

You Might Also Like

20 komen dari peminat setia