berjaya dikeluarkan..^_^

5:36 PM

ingat tak post aku sebelum nie tentang duri dalam danging. pagi tadi memang aku dah tak boleh tahan sakit dah. berdenyut-denyut. nak genggam pown sakit. 

akhirnya aku amik keputusan untuk pergi klinik. mula2 ingatkan nak mintak ubat jer. tapi kena gak berhadapan ngan doktor. berbelit lidah aku duk speaking ngan doktor tue. 

masa tue lantak la doktor nak paham ke tak. aku nie memang broken english. tapi nasib baekla dia paham. dengan bantuan nurse kat klinik tue, duri kat dalam tangan aku berjaya dikeluarkan. 

tapi yang aku tak tahan boleh pulak kena inject kat lengan. lenguh giler kowt tangan aku sekarang. lepastue aku dibekalkan antibiotik untuk 7 hari. pergh aku ingat kan benda tue biasa2 jer. ish3.

alhamdulillah..^_^

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia