pool untuk perempuan

10:36 PM

minggu lepas aku pergi AGM ntuk kolej kediaman yang aku duduk sekarang, KK5. tak sangka klasmate aku dilantik untuk jadi MT PEKA 5. menjawat jawatan sebagai setiausaha 2. tahniah aku ucapkan.

masa AGM tue macam2 masalah diutarakan. antaranya pasal tingkap asrama siswi yang terlalu open waktu siang, bocor dan banyak lagi. yang tak boleh belah sampai buat 1 dewan ketawa bila ada orang utarakan pasal 'gajah susur'. sepatutnya 'susur gajah'. 

dia sebenarnyer nak utarakan pasal jalan dari KK5 ke fakulti tak de protection kalau hujan. jadi dia usulkan pembinaan susur gajah. entah macam mane boleh tersilap. melalui rumate aku, aku dapat tau rupanyer orang Kelantan ngan Terengganu tak guna perkataan tue. 

patutla mamat tue boleh tersilap cakap. sebab dia orang Kelantan. tak pernah guna perkataan tue. mungkin dia pernah dengar perkataan tue dari kawan2 dia. tapi dia tersilap guna. untuk pengetahuan korang jugak, mamat tue sebenarnyer klasmate aku. ngeeeeeeeee~

tapi yang bestnyer aku dapat tau rupeyer kat asrama siswi jer ada meja pool. aku ingat benda tue ada kat setiap blok. aku dapat tau patutnyer meja pool tue ditempatkan di blok C asrama siswa. tapi disebabkan keluasan bilik rehat siswa kecik, benda tue dipindahkan ke blok siswi. hehehehe~


yang tak bestnyer kena bayar la plak.. adeih..=(

You Might Also Like

9 komen dari peminat setia

  1. susur gajah?pelik je nme laluan tu an.hihi

    ReplyDelete
  2. ade pool?hehehe...reti ke main? :)

    ReplyDelete
  3. @budak mengong: x pernah dgr ke pekataan tue..???

    @storyfromme: ofkoz la tak.. heeeeee~

    ReplyDelete
  4. wah.siswi pon ada meja pool ek?
    ada ke yg maen? :p

    ReplyDelete
  5. hehehehe.. ada jer.. lagi expert dr lelaki.. tp bkn atia la.. ngeeeeee~

    ReplyDelete
  6. waa~ bestnye ade pool.
    sy pun ske men x reti je.haha

    ReplyDelete
  7. atia pown tak reti maen.. posing je lebih.. heeeee~

    ReplyDelete