balik suda..

2:12 AM


aku dah balik. sedey sangat sebab rancangan untuk karaoke tak jadi. tapi tak pela. sekurangnyer aku dapat lepak ngan rumate aku. dapat jugak aku lepas kempunan makan mcd. malam nie dalam masa 4jam jer aku dah abeskan Rm60. tak tau la esok camner. huhuhuhu..

tapi yang tak boleh lupe ape yang kitorang nampak masa nak balik tadi. boleh plak tengah undur kereta pandang belakang ada 3 orang mamat tengah selongkar beg tangan.bukan suke2 nak menuduh. tapi agak curiga. tapi takut punye pasal aku suruh jer driver kitorang cepat pergi dari situ..

harini jugak aku dapat bawak kereta. bukan auto tapi manual kowt. suke sangat. sebab susah aku nak dapat peluang untuk drive kereta. walaupown dah dekat setahun aku dapat lesen P.. heeeeeeee~

peace..(^_^)v

You Might Also Like

1 komen dari peminat setia