kembar siang..

2:28 AM


aku baru jer habis tengok citer kembar siang. agak menarik gak citer nie. kelakar sangat. tapi yang aku perasan 1 watak dalam citer nie macam tiru watak shah rukh khan dalam citer my name is khan. ciri2 dan cara bercakap karakter tue memang sebijik. 

citer nie pasal kembar lelaki yang hidup sebatang kara. si adek, awi masa kecik2 terkena demam panas. tue yang membuatkan dia terencat akal sikit. tapi dia sangat bijak. si abang pulak dah berjanji ngan ayah dorang sebelum ayah dorang meninggal yang dia takkan kawin selagi adik dia tak kawin.

pencarian jodoh untuk adik dia pown bermula sebab dia didesak oleh aweknye untuk masuk meminang. jumpa ke tak dia dengan calon adik iparnye. pandai2 la tengok sendiri. ngeeeeee~

pelakon2 citer nie
kamal adli sebagai awi dan awal
intan ladiana sebagai ana dan ani
mat over sebagai pak wan
sabri yunus sebagai pak din
sathia sebagai mohamad rafi

kalau korang perasan ada 3 pelakon pi mai pi mai tang tu dalam citer nie. tetibe teringat citer zaman sekolah dulu. selalu kena marah ngan ibu sebab nak makan depan tv. sebab nak tengok citer tue punye pasal. favourite kowt.

tak sangka masa berlalu pantas sangat. dah tua dah aku tengok sorang2 pelakon citer tue. baru tersedar yang umur aku pown makin bertambah.(baru perasan diri dah tua.. ngeeeee~).

muda cuma sekali..^_^

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia

Facebook Badge