me myself and I

1:36 AM


disebabkan nie blog baru aku. jadi tak salah kalau aku nak mulakan dari bawah. jadi sebelum ape2 berlaku aku rasa baek aku perkenalkan diri aku dengan lebih lanjut. lagi pown kalau ikutkan dalam blog aku yang sebelum nie aku tak penah buat macam nie. huhuhuhu..

nama diberi      : MAIZATUL KHIFTIA AMIRRUDIN
nama pendek   : ATIA
nama glamor    : GADIS MELAYU (poyo)
tempat lahir      : KLANG, SELANGOR
tarikh lahir        : 31/7/1990
pendidikan       : tadika- KEMAS
                         sekolah rendah- SKKP
                         sekolah menengah- ARZEC
                         matriks- KMPk
                         universiti- UMP

tue jela serba sedikit tentang aku. tak boleh lebih2. nanti mak marah. ngeeeeeee~ ^_^

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia