SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA

2:13 PM


klik pada banner untuk join

LELAKI pilihan anda ?
ofkoz lelaki melayu yang beragama Islam. bukan Islam dari segi nama je. yang betul2 menghayati ape itu Islam. supaya dapat membimbing atia ke jalan yang benar. (chewahhhhhh..!!!)

Perlukah lelaki SEKSI ? Definasi SEKSI seorang lelaki bagi anda ?
lelaki seksi..?? ingat perempuan jer yang guna istilah tue. hehehehe. selalu orang kate lelaki seksi nie lelaki yang berbadan sasa and ketol2. tapi atia tak suke lelaki cam tue. simple2 suda. heeeeeeee~

LELAKI pastinya sanggup berkorban demi cinta .. Apakah anda rasa LELAKI hanya berkorban sebelum memiliki cinta anda ? Apa jadi selepas dah miliki cinta anda ?
melalui pengalaman atia. lelaki memang sanggup berkorban demi cinta. tetapi pengorbanan mereka nie lebih nampak masa sebelum memiliki cinta kita. bila dah dapat, dia tak kesah sangat sebab dia tau yang kita nie dah jadi milik dia. dah jatuh sayang ngan dia. jadi buat ape pown sayang punye pasal buat tak nampak jela.

Pastinya anda tidak sanggup BERMADU bukan ? Kenapa ?
atia perempuan biase yang sudah pasti tak sanggup untuk bermadu. kenapa..?? sebabnyer perempuan jenis selalu mahukan perhatian dari orang yang mereka sayang. maksudnyer tiap2 hari kena ada di sisi. kalau dah berkongsi kasih, mesti kena gilir2. jadi lu pikirla sendiri. ngeh3..^_^

Jika anda mengetahui pasangan anda punya teman wanita lain , apakah yang akan anda lakukan ?
serta merta putuskan hubungan. tak angkat kalau dia telefon dan takkan balas kalau dia mesej. atia akan maafkan dia. tapi untuk berjumpa atau berkawan ngan dia tidak sama sekali.

LELAKI atau PEREMPUANkah mudah berlaku curang ?
kalau atia jawab mesti LELAKI yang selalunyer mudah berlaku curang. huhuhuhu..

SETIA... pada pendapat anda , siapakah yang lebih setia pada cinta ? Apakah buktinya ??
pada pendapat atia perempuan yang lebih setia. buktinya kat bawah nie.. hehehehe..


Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?
sikit2. sebab atia jenis yang suka simpan dalam hati. ngeeeeeee~

You Might Also Like

5 komen dari peminat setia

  1. jgn simpan dlm hati..
    nnti mkan hati.huhu

    suka bca pndpat org mcm2 jpwan...


    salam singgah dri blog Abg Beng

    http://fyqafullstop.blogspot.com/2011/03/segmen-cari-gaduh-lelaki-vs-perempuan.html

    ;D

    ReplyDelete
  2. macam-macam japawan ada...
    ser0nok baca...


    salam ziarah dari segmen soal hati En Ben...

    ReplyDelete
  3. salam....

    mana boleh buat inferens berdasarkan gambar tu..

    ** folo ur blog..

    http://sekamarrindu2009.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

    ReplyDelete
  4. singgah dari segmen BA
    salam perkenalan

    macam2 pendapat tentang cinta
    jom baca pendapat saya jugak!
    http://masikarfan.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

    ReplyDelete
  5. hye.. salam santai
    dari blog AbG Ben ..

    http://heandsheloves.blogspot.com
    >NiSha<

    ReplyDelete

Facebook Badge