lovable moment together

2:35 AM

sambungan citer makan, makan dan makan. memang best giler. tapi agak penat and terkilan sebab ada rancangan yang tak jadi sebab kekangan masa.

kitorang memulakan perjalanan dalam pukul 12. naek bas jer sebab nak jimat. sampai kuantan dalam pukul 12 lebih. sampai2 terus pergi mega. sampai jer mega terus attack Pizza Hut. rancangan kat Pizza Hut diteruskan. huhuhuhu..^_^


lepas jer kenyang makan kat Pizza Hut kitorang pakat pergi karaoke. bantai 4 lagu seorang. memang lepas tension la masa tue. aku dengan suara yang agak2 sedap nyanyi lagu bicara manis menghiris kalbu, gantung, cinta tersimpul rapi ngan aku lebih tahu. lalalalalala~


lepas puas nyanyi kitorang menjalankan misi shopping. carik barang yang perlu dicari. sempat gak tangkap gambar kat 1 kedai baju nie. 

tapi disebabkan mak cik jurujual tue kerek giler. kitorang pown tak jadi beli pape. tapi kat mega sempat gak aku bantai beli 2 helai shawl ngan inner. hihihihihi~



lepatue kitorang jalan kaki pegi ECM. dekat je kowt. dalam kul 6 lebih camtue kitorang sampai. kebetulan perut tengah lapar. kitorang decide makan kat Johnny's. kitorang orde steamboat set C untuk 4 orang. 

memang kenyang la. bayangkan 20 jenis bahan. harga dia pown agak berpatutan la. memang kena diet duit la lepas nie. dahla pergi order nasi sorang satu. memang melantak habis-habisan. heeeeee~


abes jer makan kitorang decide pergi kuantan parade. nak shopping kasut plak. tapi sebelum tue sempat lagi ukur badan kat Marie France Bodyline. memang tak padan. ngeeeeeeee~


kat Kuantan Parade akhirnya aku dapat beli sepasang kasut warne putih. memang dah lama teringin nak ada kasut putih. akhirnya aku dapat. yeahhhh..~


thanks to Yamin sebab sudi hantar kitorang balik ke Pekan. sampai kena tahan ngan pak guard. aku tak tau kenapa pak guard tue bengong baek sangat. saje carik gaduh ngan student. adeih..>_<

memang balas dendam giler2. hasil dari sebulan tahan diri dari outing. aku dengan rasminya menghabiskan RM300 dalam 1 hari. banyak tue. memang lepasnie kena ikat perut lagi la. ishhhhhh..=(

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia