kesunyian

2:34 AM


kenape malam nie tiba2 aku rasa sunyi sangat2. tiba2 teringat kisah2 lama. saat2 aku happy masa kat PLKN, kenangan indah kat matriks,dan saat2 manis bila dalam hati nie ada cinta. kenape tetiba malam nie boleh terasa macam nie ea..???

rasa nak nangis pown ada jugak. sedih bile terkenangkan apa yang terjadi kat aku sepanjang hidup kat UMP nie. kenape aku berubah..?? kenape aku tak jadi macam tia yang dulu. seorang yang tak kesah ape orang nak cakap. tak lemah dengan kutukan. kenape hati aku jadi selembik sekarang. asyik nak menangis. asyik tension pikirkan ape yang berlaku kat aku nie. 

kadang2 rasa nak lari dari UMP nie. kalau la boleh tukar universiti. aku takut sangat bayangkan 2 tahun lagi kat sini. doa sangat janganla aku jadi gila sebabkan benda nie semua.

Ya Allah kuatkanlah hati hambamu ini dalam menempuhi setiap dugaan dan cabaran dari Mu Ya Allah. aku insan yang lemah. jadi Kau berikanlah aku kekuatan. aku tau setiap cubaan dan dugaan Mu menunjukkan kasih sayang Mu padaku. aku bersyukur Ya Allah. sangat bersyukur atas kurniannMu. 

semoga aku tabah menjalani hidup yang penuh dengan cabaran dan godaan ini... amin..

nak emo kejap malam nie.. huhuhuu..T_T

You Might Also Like

1 komen dari peminat setia

  1. Biase laa manusia, kdg2 tu sprit kte down . Peace . Ada yg lg terok dr ini .

    ReplyDelete