bila kita minat dia~

11:02 PM

tadi kawan aku ada share satu note nie (link). jadi aku nak share kat blog aku sebab memang terkena batang hidung sendiri. tapi masa zaman kurang cerdik dulu2 la. huhuhuhu..^_^

Saya percaya semua orang mesti ada crush kat sesorang kan??
bila kite minat kat orang tu
1) kite asyik berharap dia mncul depan kite..kite dok bace jampi serapah mintak2 kita dapat jmpe dia.haha..


2)Lepastue kalo dia lalu sebelah kite,kite mula pura2 tak nampak tapi dalam hati ‘aish…cepat la tego..aku dah jalan punya slow ni’..haha..aku tau korang memang camni sebab aku la salah sorang tu..^.^


3) bile dia tego kite,depan dia muke maintain je..tanye dia cam kawan bese je..pas dia pergi je..peh..kalo ada kerusi depan korang,confirm patah sebab korang sepak..hehe..punye la happy padahal dia just tnye ‘watpe tu’…


4) tapi bile dia tak tego kite,mula la..masuk bilik muke cam mati laki..mula pikir ‘nape dia tak tego aku tadi..nak kata tak nampak,dah lalu sebelah..ke dia tau aku suke dia,dia tak nak layan aku..ke dia…..or dia…..’.mule la korang pikir apa sebab dia tak tegor korang~


5)lagi 1,kalo korang suke kat dia,mule la kawan2 korang jadi mangsa..lagi2 yang mane rapat ngan korang..tiap2 hari nak citer..berdarah telinga kawan2 korang tu..roommate lagi r..cam orang gila kite bercerita tapi kawan2 kite baik..walaupun dah tau jalan citer tu,diorang tetap dengar..*thanx r roommateku and kawan2 yang menahan telinga*


6)bila waktu cuti sem,peh~lagi r..dah r tak leh tengok muke dia..naseb baik ada fb~connecting people..haha..tapi bile dia on9,tak tau nak tegor pe..so,korang tengok jela..bile sekali dua nak tegor hai boleh tahan lagi..tapi kalo tiap2 ari nak tegor dulu,kite pun rase segan..so terpaksa la tahan hati..


7) apa status dia kat fb,semua nak like..bile status dia sedih,mule kite tanye dia..tapi paling sedih kalo status dia pasal orang lain..dan pasal hati dia kat perempuan lain..nak marah tak leh,nk like pon tak leh..tengok je la..lepastu amek bantal..tutup muke pastu jerit..


8)tapi bile dia komen2 dengan kawan2 dia,and dia bersungguh kata yang dia still single,mula r..senyum tak nampak mata..even kite tau maybe dalam hati ada orang..tapi kite tetap wat tak tau..selagi mulut dia tak kate sendiri,selagi tu kita tetap anggap dia single..


9)kalo kite nampak barang2 yang dia suke,kite pun jadi suke kat barang tu..dia suke minum air oren brand X,kite pun suke..asal pegi koop je,nak beli air,amek ape yang dia suke..bile nak beli ice cream pon ingat dia..tapi bile kite nak beli asam tetibe teringat dia biasa kate ‘makan asam tak elok..tak payah bli’..terus tak jadi nak beli..mak kate punya la payah pujuk kite jangan makan asam,dia cakap camtu je terus dengar~tapi bile depan dia,terus pegi beli asam..saje nak attention dia..


10)last sekali r..korang mesti berharap 1hari korang leh confess kat dia..and diterima..tapi untuk mase sekarang korang hanye tengok dia dari jauh je*yang dekat tu ok la*..macam kawan2 saya kate ‘pegi je la confess kat dia’..ape diorang ingat aku confess ni cam nak beli gula2..senang2 je~kena r ada azam yang kuat,muke tebal baru leh confess..


So, kepada sesiapa yang ada crush tu r,saye sangat paham perasaan and keadaan korang..tapi yang penting kita kena la sayang lebih kat yang kat atas,THE ONLY ONE..dan jugak kite nyer FAMILY..

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia