aku suka kamu, aku cinta kamu

12:21 AM

kontroversinyer tajuk

"buang tebiat ape minah nie..?? kate no love before habis study.. tapi tetibe buat post tajuk camtue.. ape kes..???"

ngeh3..

tak de makneyer tajuk atas tue. sebenarnyer aku baru lepas dengar lagu heliza cuma aku. ramai blogger yang duk share lagu nie kat blog. tapi aku tak pernah dengar. setiap kali nak dengar mesti internet problem. tp tadi entah macam mane internet hari nie baek ngan aku. dia bagi aku dengar lagu nie.

best jugak. memang tak dinafikan Heliza comel. patutla ramai "blogger lelaki" minat kat dia. bukan dorang jer. dak2 UMP pown tak terkecuali. lagi2 bile dapat tau Heliza datang Kuantan hari tue. aku tak de la minat sangat kat dia nie.

tapi aku ada gak tengok dia masa AF dulu. masa 1st time nampak dia kat TV aku terbayangkan Rika Sumanto lakonan helsi herlinda dalam sinetron Bawang Putih Bawang Merah. ada iras2 kowt dorang nie. kalau tak percaya tengok gambar bawah nie


betul tak..?? ada iras2 an. kalau ikut pandangan mata aku dorang macam anak beranak. hehehehe.

tak dinafikan suara heliza nie sedap. tapi aku terperasan kalau tang dia tarik suara dia, aku dengar macam iras suara Siti Nurhaliza la pulak. nie yang aku dengar la. tak tau la kalau telinga aku nie problem ke pe.

tapi ape pown aku suka kat lagu dia, cuma aku sebab meaning lagu tue macam menuju kat aku. memang nasib perempuan selalu macam tue an. hehehehe~

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia