31-7 Birthday Giveaway

12:00 AM

TAMAT SUDAH...^_^


waaaaaa....!!!!!!!!!!!!!! 

dah masuk bulan 7 dah.. maknanya lagi sebulan umur aku nak masuk 21 tahun. macam tak percaya jer. dah boleh mengundi la ea. hehehehe..

tak sangka dalam dunia blogger nie aku akan jumpa blogger yang sama tarikh lahir ngan aku. tapi laen2 tahun. aku yang paling bongsu


Sunah Sakura - 31 Julai 1987
cik pulau - 31 Julai 1988
CiKaLi - 31 Julai 1989
gadis melayu - 31 Julai 1990


sempena ngan birthday kami yang akan datang. dengan besar hatinya kami adakan satu giveaway khas untuk semua blogger. untuk keterangan lebih lanjut dan syarat2 penyertaan boleh klik pada banner kat bawah.


jom ramai join 31-7 giveaway. hadiah akan atia update nanti. hadiah ikhlas sumbangan 4 blogger di atas.


klik SINI kalau nak tau hadiah pe yang ditawarkan..

jom ramai2 raikan hari jadi kami..^_^


sticky post selama sebulan..n_n
klu nak join tekan banner kat atas..

You Might Also Like

10 komen dari peminat setia

  1. kak efa folow sini..heee :D

    HAPPY BIRTHDAY to
    kak sunah, cik pulau, ciKali, & gadis melayu :)

    jemput singgah baca ucapan..hehe:D
    http://efagurlz.blogspot.com/2011/07/31-7-birthday-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. wow~~ nak join!! tp bkn skg.. ptg nti kte join yer! :)

    ReplyDelete
  3. wah...gile ar. Same tarikh lahir beb...jejak kasih ke ni? haha

    ReplyDelete
  4. mamanajlaa join

    http://canteek-selalu.blogspot.com/2011/07/31-7-birthday-giveaway.html

    ReplyDelete
  5. yeay yeay yeay , kita sama ^____^

    ReplyDelete
  6. Happy Birthday Cik Maizatul dan Selamat Berpuasa!

    Singgah dari blog Cik Sunah. :-)


    Terbaru dari Logokoko:

    [U] MRT Logo Contest:  Hadiah Utama = RM10,000!

    [U] PM = Prime Minister = Menteri Perdana

    [U] Jangan marah-marah, nanti kena jual!

    ReplyDelete

Facebook Badge