Saturday, August 20, 2011

day 24 - tempat yang paling anda gemari untuk makan


sudah semestinya rumah aku. walaupown tak semewah dan tak sebesar restoran2 yang ada kat luar tue, rumah aku jugak tempat yang best untuk makan. sebab apa ibu aku adalah chef terbaek dalam dunia nie. cakap jer nak makan apa. insyaAllah dia masakkan.

tak payah tukar baju cantik2. makeup tebal2. pakai wangi2. kain batik dengan tshirt biasa pown tak jadi masalah.

tak payah jugak pikir pandangan orang. nak makan guna sudu boleh. dengan tangan pown boleh. takde protokol tetap.

tapi masa cuti jela aku dapat rasa macam tue. dah balik UMP nanti mesti rindu semua tue. 

makin lama duduk rumah makin gemuk la jadinyer.. heeee~





1 komen dari peminat setia:

Ajeyy Rawk said...

salam ziarah :)
jemput laa datang jenguk entry terbaru saya yer .. :D

http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/08/hasil-edite-gambar-dengan-picnikcom.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez