day 24 - tempat yang paling anda gemari untuk makan

9:00 AM


sudah semestinya rumah aku. walaupown tak semewah dan tak sebesar restoran2 yang ada kat luar tue, rumah aku jugak tempat yang best untuk makan. sebab apa ibu aku adalah chef terbaek dalam dunia nie. cakap jer nak makan apa. insyaAllah dia masakkan.

tak payah tukar baju cantik2. makeup tebal2. pakai wangi2. kain batik dengan tshirt biasa pown tak jadi masalah.

tak payah jugak pikir pandangan orang. nak makan guna sudu boleh. dengan tangan pown boleh. takde protokol tetap.

tapi masa cuti jela aku dapat rasa macam tue. dah balik UMP nanti mesti rindu semua tue. 

makin lama duduk rumah makin gemuk la jadinyer.. heeee~





You Might Also Like

1 komen dari peminat setia

  1. salam ziarah :)
    jemput laa datang jenguk entry terbaru saya yer .. :D

    http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/08/hasil-edite-gambar-dengan-picnikcom.html

    ReplyDelete

Facebook Badge