Wednesday, August 10, 2011

Wordless Wednesday-10

minggu lepas aku post Wordless Wednesday-9
harinie gambar baru pulak..^_^


nak tau lebih lanjut klik SINI..

p/s: tengah2 pose nie semua benda teringin.. hehehe..

15 komen dari peminat setia:

Citarasa Rinduan said...

huwah!!!!!
menggodanya

Anak Ulu Cheka said...

huh mak kao abis ke banyak tu

Syarafina Zaini said...

ni bantai sorg je ke.. hehe
bulan puasa semua teringin.. lagi2 musim panas skang ni..

Syarafina Zaini said...

ni bantai sorg je ke.. hehe
bulan puasa semua teringin.. lagi2 musim panas skang ni..

'mitchie' yusoff said...

mak aih ...
bnyak nye minum ...
WordlessWednesday #7

'mitchie' yusoff said...

mak aih ...
bnyak nye minum ...
WordlessWednesday #7

Fieka Shafika said...

kalau tgk siang hari mmg tak tahannn

GaRy™ said...

hahahahaha.. kalau la minum semua tuh, kembung wo perut... kahkahkah...

Hans said...

bukti berpuasa
dahaga betul2 tu
hehehe

pCL [p@kcikLie] said...

banyak tu..minum je x makan ?

Elih Japahar said...

Ni minuman kumpul satu meja ke sorang haha! :D

SweetLikeWhat said...

buka puasa kat luar ke tu.. :)

QaRr JaliL said...

terserlah kehausan 2..ehe

SyazwanSarawak said...

semalam minum satu gelas epal susu pun tak cukup. nak banyak macam gambar atas ni baru cukup kot XD

Kotak Mancis / S_Basri said...

perhhh... xkan ko beda sorang je semua nie...(jom klik)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez