bila blog distalker makwe ex boyfren..

9:26 PM

distalker makwe ex boyfren. ape korang buat bila jadi macam nie..??
a) marah..
b) geram..
c) terpikir dia nak apa dari sebenarnyer..
d) lantak ko la


untuk a) aku sendiri tak tau nak marah ke tak. sebab bila pikir balik nak marah watpe..?? aku tak rugi apa pown. selagi dia tak tuduh aku bukan2 macam dulu, its ok suka hati ko la nak stalker blog aku.

untuk b) geram tue ada la sikit. aku dah bagi tahu dulu kalau nak stalker blog aku taip url blog aku jer. tak perlu la sakitkan mata aku tengok nama mamat tue kat stat nuffnang aku. adeih..

untuk c) terpikir jugak apa lagi dia nak. sebab kalau dia search guna keyword tue akan keluar post yang sama jer. tak jemu ke baca. ke seronok baca hasil tulisan aku pasal pakwa kesayangan dia tue. grrrrrr..

untuk d) pikir2 balik lantak ko la. yang best nyer trafik aku naik, income pown insyaAllah naik. lain kali kalau masuk lagi kat blog aku tue jangan lupa klik apa yang patot ye. huhuhu..

entahla..>__<

You Might Also Like

5 komen dari peminat setia

  1. biarkan je la..ada yg sengaja la tu.. kih kih kih

    ReplyDelete
  2. i feel Gembira der org slalu stalker.. boleyh Tmbah Traffic hahahaha (^_^) singgah n Follow cni.. meh la dtg my Blog hehe
    http://zombazomba.blogspot.com/2011/08/kisah-tauldan-koleksi-kisah-seorang-ibu.html

    ReplyDelete
  3. Ello...

    Kalau I, I pilih C.
    Terpikir jugak dia nak apa.
    Tapi kan, I punya story-mory weird sikit.

    Bukan Makwe ex-boyfie yang stalk.
    Ex-girl kepada ex-boyfie yg stalk I.
    WAH!!! Pening kepala jdnye.

    LAst2, I pi clarify dgn that girl. Tetiba, jd kwn baik. Hehehe... Siap tukar2 gosip.

    AND, I BAIK SGT DENGAN MAKWE EX-BOYFIE I YG SEKARANG NI.

    bila jumpa siap salam laga2 pipi lagi. =D

    ReplyDelete
  4. xpe..biarkan..jangan penat2 berfikir untuk benda2 macam ni..

    ReplyDelete
  5. ArulchelseA: mmg pown.. huhu..

    Muhammad Rahman: betol2.. slalu jer dload movie kt ctue.. tenkiu..^_^

    Syara Mohammad: hye.. mcm2 ragam kn.. hihihi..

    cik sakura: ada sebab knp terpikir.. huhuhu..

    ReplyDelete