tolong doakan dia

4:34 PM

bukak2 jer fb terus nampak status dari klasmate rumate aku. dia cakap mintak doakan kesihatan rumate aku tue. tapi kenapa..??

aku pown baca komen2 bawah tue. 

dia excident...!!!!!?????

bila..??

kenapa aku tak tau pape..??

dengar kata teruk jugak. patah kaki dan retak kepala. dorang kata dah sedar. tapi dia dalam treatment. mungkin dia terpaksa tangguh satu sem untuk pemulihan.

Ya Allah aku teringin sangat nak pergi jumpa dia. Ya Allah jangan la benda yang sama berulang lagi. aku tak sanggup hilang dia. aku selalu nampak bayang Siti dalam dia. tapi jangan la Kau ambil dia macam Kau ambil Siti dulu. panjangkan umur dia Ya Allah..

semoga Nor Elyya Mohd cepat sembuh. nak jumpa dia sem depan. aku baru jer merancang macam2 untuk dia.


elya aku windu ko.. jangan ko berani tinggalkan aku.. cepat sembuh ye sayang..T_T

You Might Also Like

5 komen dari peminat setia

  1. semoga semuanya elok sahaja bagi dia

    ReplyDelete
  2. semoga elya cepat sembuh. doakan utk dia! :)

    ReplyDelete
  3. Freaky: tenkiu freaky..n_n

    Acik: amin..T_T

    ReplyDelete
  4. semoga dia cepat sembuh dan takde pape..^^,

    ReplyDelete
  5. cik pulau: terima kasih kakak..^_^

    ReplyDelete

Facebook Badge