Sunday, August 7, 2011

tolong doakan dia

bukak2 jer fb terus nampak status dari klasmate rumate aku. dia cakap mintak doakan kesihatan rumate aku tue. tapi kenapa..??

aku pown baca komen2 bawah tue. 

dia excident...!!!!!?????

bila..??

kenapa aku tak tau pape..??

dengar kata teruk jugak. patah kaki dan retak kepala. dorang kata dah sedar. tapi dia dalam treatment. mungkin dia terpaksa tangguh satu sem untuk pemulihan.

Ya Allah aku teringin sangat nak pergi jumpa dia. Ya Allah jangan la benda yang sama berulang lagi. aku tak sanggup hilang dia. aku selalu nampak bayang Siti dalam dia. tapi jangan la Kau ambil dia macam Kau ambil Siti dulu. panjangkan umur dia Ya Allah..

semoga Nor Elyya Mohd cepat sembuh. nak jumpa dia sem depan. aku baru jer merancang macam2 untuk dia.


elya aku windu ko.. jangan ko berani tinggalkan aku.. cepat sembuh ye sayang..T_T

5 komen dari peminat setia:

Freaky said...

semoga semuanya elok sahaja bagi dia

Acik said...

semoga elya cepat sembuh. doakan utk dia! :)

gadis melayu said...

Freaky: tenkiu freaky..n_n

Acik: amin..T_T

cik pulau said...

semoga dia cepat sembuh dan takde pape..^^,

gadis melayu said...

cik pulau: terima kasih kakak..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez