dari D dah jadi B.. alhamdulillah..

3:00 PM

keputusan akhir subjek semester pendek untuk pelajar UMP dah keluar semalam. berdebar jugak aku nak bukak. yela masa exam electic circuit haritue mana ada aku bukak buku. dah la masa exam tue aku demam.

aku bukan sengaja tak nak study. bukan bajet pandai ke pe. tapi nak buat macam mana perangai buruk aku yang suka study last minit. dibantainyer malam sebelum exam aku demam. memang sah2 la aku tak boleh nak study. masuk exam dengan kepala biol2 lepas telan panadol 2 biji.

tapi masa exam tue buat pertama kalinyer aku jawab exam dengan tenang. dan buat pertama kalinyer aku jawab exam tanpa ada hint atau bantuan dari sesiapa. memang hasilnyer tak dela baik sangat. tapi aku sangat2 puas hati.

subjek elektrik circuit yang dulunya D+ dah naek jadi B. subjek analog elektronik pulak dulunya D dah naek jadi B. syukur alhamdulillah. tak membazir duit keluar untuk buat semester pendek. walaupown harapan untuk dapat A tak kesampaian. tapi aku tetap terima seadanya. sebab tue setimpal dengan usaha aku.

tak sabar tunggu sem baru.. huhuhu..^___^

You Might Also Like

5 komen dari peminat setia

  1. sis , sy bakal student ump :))
    tahniah sis ^^

    ReplyDelete
  2. shiema sufian:terima kasih..^_^

    SoLy SoLicious: syukur sgt.. tenkiu..^_^

    bahiyahaziz: owh yeke.. koz pe..?? welcome to UMP..^_^

    Alisya: tq..^_^

    ReplyDelete