day 23 - dream wedding

9:00 AM


sebenarnyer aku tak pikir pown lagi pasal benda nie. berangan apatah lagi. tak pernah aku bayangkan. bagi aku cukup jer buat kenduri kat rumah. tak berani nak berangan tinggi2.

tapi demi challenge nie aku cuba bayangkan. hehehe..

dream wedding aku- fairytale story cinderella..

nak pakai gaun cantuk macam cinderella. gaun biru kembang dengan tiara kaca. ubah suai jadi gaya muslimah sikit. tak lupa kasut kaca. mesti cantik kan. tapi aku kena la diet untuk kuruskan badan. kalau tak de maknanyer nak pakai gaun macam tue.


kalau dalam cerita cinderella kereta kuda dari pumkin aku lak nak pelamin bentuk pumkin. pelamin warna emas berlangsirkan biru muda. lepatue pelamin tue dipasang kat taman yang sangat indah.

Cinderella and Prince Charming

hanya sekadar angan2..^__^







You Might Also Like

2 komen dari peminat setia