rasa serba salah..

5:03 PM

semalam aku ada post pasal ada orang kata taste aku teruk. klik SINI kalu nak tau. tetiba aku rasa bersalah pulak buat macam tue. dia cuma cakap taste aku teruk jer. tapi aku macam dah aibkan dia. satu malam aku tak tenang pikir benda tue.

sory la awak. masa tue mood saya tengah bengang dengan seseorang. jadi bila tengok komen awak tue tetiba saya jadi emo. saya tak de niat pown nak malukan awak ke pe. maaf sebab saya lepas geram kat awak. saya tau saya salah. harap awak maafkan saya.

aku harap sangat dia baca post aku nie macam dia baca post aku semalam. aku sebenarnyer tak sangka yang dia akan baca. aku ingat dia cuma singgah sekejap jer kat blog aku yang entah ape2 nie.


I'm Sorry..n____n

You Might Also Like

3 komen dari peminat setia

  1. aku pun nak cakap kt seseorg mcm ni..aku dah buat silap jugak sblum ni..

    ReplyDelete
  2. NasZ: insyaAllah.. tenkiu nasz..n_n

    ArulchelseA: ermmmm..

    ReplyDelete