LAWAK IKAN

8:00 PM

tengah bolan puasa ni macam2 benda teringin nak makan. lagi2 kalau dapt ikan bakar cicah air asam. sedap wei. tapi sekarang bukan nak cerita pasal makanan. tapi ikan. heeeee~



Soalan: Banyak-banyak ikan, ikan apa paling sedih?
Jawapan: Ikan Haruan... pasal dia sentiasa terharu.

Soalan: Banyak-banyak ikan, ikan apa suka tipu org?
Jawapan: Ikan goreng... kalau dah kena goreng,

Soalan: Banyak-banyak ikan, ikan apa tak tahu malu?
Jawapan: Ikan Sardin... sebab buat muka sardin je

Soalan: Banyak-banyak ikan, ikan apa paling miskin?
Jawapan: Ikan Kering... sebab poket selalu kering .

Soalan: Banyak-banyak ikan, ikan apa paling havoc?
Jawapan: Pati Ikan haruan Polleney... pasal dia asik

Soalan: Banyak-banyak ikan, ikan sambut Thaipusam?
Jawapan: Ikan paus (whale). Whale whale... whale

kha...kha...kha....sapa suruh korang baca...
kan dah kena tipu...

jangan marah hah..ngeeeee~

You Might Also Like

3 komen dari peminat setia

  1. kih kih kih kih.. banyak2 ikan ikan apa paling bahaya..jawapan ikan parang..nant kena tetak baru tau..kih kih

    ReplyDelete
  2. ArulchelseA: tp bakar pown sodap tue.. heeee~

    ReplyDelete
  3. ikan apa paling mahal?
    ikan emas! :)

    ReplyDelete

Facebook Badge