Thursday, August 11, 2011

LAWAK IKAN

tengah bolan puasa ni macam2 benda teringin nak makan. lagi2 kalau dapt ikan bakar cicah air asam. sedap wei. tapi sekarang bukan nak cerita pasal makanan. tapi ikan. heeeee~



Soalan: Banyak-banyak ikan, ikan apa paling sedih?
Jawapan: Ikan Haruan... pasal dia sentiasa terharu.

Soalan: Banyak-banyak ikan, ikan apa suka tipu org?
Jawapan: Ikan goreng... kalau dah kena goreng,

Soalan: Banyak-banyak ikan, ikan apa tak tahu malu?
Jawapan: Ikan Sardin... sebab buat muka sardin je

Soalan: Banyak-banyak ikan, ikan apa paling miskin?
Jawapan: Ikan Kering... sebab poket selalu kering .

Soalan: Banyak-banyak ikan, ikan apa paling havoc?
Jawapan: Pati Ikan haruan Polleney... pasal dia asik

Soalan: Banyak-banyak ikan, ikan sambut Thaipusam?
Jawapan: Ikan paus (whale). Whale whale... whale

kha...kha...kha....sapa suruh korang baca...
kan dah kena tipu...

jangan marah hah..ngeeeee~

3 komen dari peminat setia:

ArulchelseA said...

kih kih kih kih.. banyak2 ikan ikan apa paling bahaya..jawapan ikan parang..nant kena tetak baru tau..kih kih

gadis melayu said...

ArulchelseA: tp bakar pown sodap tue.. heeee~

Acik said...

ikan apa paling mahal?
ikan emas! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez