day 21 - benda yang anda wajib bawak bila keluar rumah

9:00 AM


semestilah aku bawak badan yang sentiasa dibaluti dengan baju. tue memang paling wajib la. kalau tak bawak benda nie memang tak keluar rumah la aku. hehehe..

ok2 seyes2. benda yang wajib bawak bila aku keluar rumah ialah beg duit kecik dengan henset. sebab tue la benda yang sangat2 penting yang aku kena bawak mana pown aku pergi. kalau tanpa barang2 nie memang aku kosong la.

dalam beg duit kecik tue ada macam2. macam aku cerita kat challenge aku sebelum nie. nak tau usha la kat SINI.

kejap betol masa berlalu..^_^





You Might Also Like

2 komen dari peminat setia

  1. hp dan beg duit..tu pnting..kih kih..

    ReplyDelete
  2. wajib bwak hbeg.dlm hbeg msti ada purse,compact powder,henpon,lipbam..hehehe..

    ReplyDelete