tue pown nak kecoh.. adoyai.. heeeee~

1:07 PM

mesti ada yang pikir napa la aku nak sebok2 pasal distalker awek ex boyfren. lantak dia la. lagi aku untung sebab ada penyumbang trafik.

sebenarnyer ada kesah disebalik stalker aku nie. mulanya aku malas nak cerita dalam blog. tapi tetiba rasa benda tue satu kenangan bagi aku. aku patot catat kat blog. supaya aku takkan lupa. sebab bak kata George Santayana, seorang ahli pemikir Amerika, “mereka yang lupa akan sejarah akan didera dengan mengulangi kesilapan mereka berkali-kali”. hehehe...

aku nie syok sendiri ke..?? mana aku tau dia suka stalker blog aku..??

1. siapa jer nak carik nama mamat tue. famoz sangat ke dia. huhu
2. dah sah2 dia pernah komen entry tue
3. pakwa dia sendiri mengaku kat aku yang awek dia duk stalker blog aku sejak dia jumpa blog aku.

jadi tak dela aku syok sendiri. tapi kenapa aku harus ada rasa tak puas hati..??

apa korang rasa bila blog korang dituduh menjadi sebab ex boyfren korang gaduh ngan awek dia..??

apa korang rasa bila dituduh nak balas dendam..??

apa korang rasa bila dituduh buat fitnah..??

mesti lah marah, geram sedih semua campor adok. tak de niat lansung nak buat semua tue. lagi pown aku ak sangka lansung awek dia stalker blog aku. sebab banyak kali aku tukar URL blog masa tue. sebab tak nak mamat tue dapat kesan blog aku. aku pulak bodoh lupa yang blog nie guna akaun google. mesti la senang nak search. adoyai..

apahal lak ko nak jadikan blog aku nie penyebab ko ngan dia gaduh. dah jelas2 salah ko. siapa suruh menipu. bila terbongkar aku lak dipersalahkan sebab bongkarkan kebenaran. padan muka ko. memang patot pown dia tau perangai sebenar ko.

aku bukan tulis suka2. aku tulis apa yang aku nampak. tak de lansung tokok tambah. fitnah ke tue. macam post aku yang NIE. aku cuma cakap aku nampak dia keluar ngan perempuan laen. tapi takde sebut atau cakap yang perempuan2 tue awek atau skandal dia. 

kalau aku nak balas dendam, aku takkan sesekali cemarkan blog aku nie. ada cara laen yang aku boleh buat. tapi aku tak dela sejahat tue. tapi kalau nak boleh jer. huhuhu.

kadang2 bila pikir balik nak tergelak la pulak. tue la siapa suruh menipu. bila dah terkantoi penat nak betolkan. hidup nie kalau penipuan jadi asas sesuatu benda, jangan harap dapat hidup bahagia. sebab macam mana licik pown ko menipu, satu hari nanti akan terbongkar jugak.

sepandai tupai melompat, akhirnya jatuh ketanah juga..^__^

You Might Also Like

2 komen dari peminat setia

  1. mcm tu kisahnya... sabar je lah. maybe that guy dah takde alasan nak cover line. the best thing, guna nama u paling sng.

    btw, that girl pun patut selidik dulu, bkn pakai percaya membuta tuli.

    apa2 pun, be strong!

    ReplyDelete
  2. Syara Mohammad: tekiu..^_^ cerita lama je pown.. saje wat rekod.. huhu..

    ReplyDelete