Saturday, August 13, 2011

day 17 - gambar bilik idaman anda


disebabkan aku bujang lagi. aku nak bilik untuk aku sorang jer. aku teringin ada bilik yang lengkap dengan semua benda.



suka bilik camnie. simple dan kemas. ruang untuk simpan barang pown bayak. tak dela barang2 aku bersepah. siap ada ruang untuk aku guling2 atas lantai. memang nie la bilik idaman aku.

cantek kan. carik kat google. agak2 nyer aku mampu ke ada bilik macam nie..??

bilik idaman..^_^





2 komen dari peminat setia:

aimie amalina said...

waaaaa
ade ke owg bilik cam ni?
huuuu..nak jugakkk! tapi nak kaler biru..kiki

gadis melayu said...

aimie amalina: memang kalau dapat atia nak tukar wane biru.. cntik kan.. hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez